Klachtenregeling
Als Veiligheidsregio Zaanstreek-Waterland zetten wij ons dag en nacht in voor de veiligheid van onze inwoners. We doen ons best om dat zo goed mogelijk te doen. Toch kan het gebeuren dat je niet helemaal tevreden bent over onze hulp. We horen dat graag van je, zodat we kunnen verbeteren. Heb je een klacht? Vul dan het formulier hieronder in. Bel je liever? Dat kan ook. Je kunt ons tijdens kantooruren bereiken via 088 - 751 20 00. Ook kan je een brief sturen naar:
Postbus 150
1500 ED Zaandam
Samen zoeken we dan naar een goede oplossing of antwoorden op je vragen. Jouw feedback helpt ons om onze dienstverlening beter te maken.
Wat doen wij met jouw klacht?
• Binnen 5 werkdagen krijg je een bericht dat we je klacht hebben ontvangen.
• We proberen eerst samen met jou het probleem op te lossen. Lukt dat niet, dan gaat een behandelaar je klacht verder onderzoeken.
• Uiterlijk 6 weken nadat je de klacht hebt ingediend, laten we je weten wat de uitkomst van het onderzoek is.
Hoe gaan wij om met jouw gegevens?
Wij bewaren en beheren jouw gegevens volgens de regels van de Algemene Verordening Gegevensbescherming (AVG). Voor meer informatie kun je onze privacystatement bekijken. We houden ons aan de Archiefwet voor het bewaren en vernietigen van gegevens.